7 tegen 7 Senioren toernooi

> Inschrijfformulier
> Organisatie
> Sponsoren

Op Zaterdag 24 Augustus 2024 organiseren wij de 6e editie van het 7 tegen 7 lagere senioren toernooi op sportpark de Greiden, één groot voetbalfeest om het nieuwe seizoen te beginnen.
Ter afsluiting organiseren wij een BBQ waar iedereen aan kan deelnemen.
Ook zullen wij jullie vermaken met (live) muziek onder het genot van een drankje.

Tijdens de 6e editie zullen ongeveer 20 teams strijden om de eerste plek .
samen met ongeveer 35 vrijwilligers staan wij gedurende toernooi voor u klaar, en hopen jullie een prachtige start van het seizoen 2024-2025 te geven.

De eerste wedstrijden zullen om 11:00 uur starten. Om iedereen te kunnen voorzien van kleedruimte en wedstrijdinformatie verwachten wij dat iedereen zich om 10:30 uur op Sportpark de Greiden komt melden. Ieder team zal ongeveer 5 a 6 wedstrijden van 20 minuten spelen. De wedstrijden zullen tot ongeveer 15:30 uur gaan duren.

Nadat de toernooiwinnaar bekend is gemaakt zullen wij starten met een volledig verzorgde barbecue. De kosten hiervoor bedragen €10,00 euro per persoon.
Na het toernooi zal er gezorgd worden voor live muziek in de kantine en op het terras.

Voor meer informatie mail gerust....

Wilt u deelnemen ? Klik hier om je in te schrijven met een team.
zijn er vragen? stel ze gerust je kunt ons bereiken via [email protected] .
2024.jpg

Doneer een bal (Ballenactie v.v. Nieuweschoot)

15 maart 14:15  Deze week zijn we bij v.v. Nieuweschoot gestart met de Ballenactie. Met deze actie willen we alvast ballen inzamelen voor seizoen 2024-2025. Help jij ons mee door een bal te doneren? Iedereen die v.v. Nieuweschoot een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je gemakkelijk een hele, een halve en een kwart bal doneren aan onze club. Meer mag natuurlijk ook. Zo zorgen we er samen voor dat voor ieder lid komend seizoen een balletje rolt.meer »

46x gelezen

Warm welkom bij Nieuweschoot; wederzijdse waardering en aandacht.

20 februari 22:30  Hoe belangrijk het is om je onderdeel te voelen van een team wordt duidelijk als we Mathijs Hoeneveld op het trainingsveld spreken. Aanleiding voor de ontmoeting is een last-minute geïnitieerde “fotoshoot” door aanvoerder, teamgenoot en nestor van de A-selectie Marco Idzenga. “Dat iemand naar je omkijkt als het wat minder met je gaat. Of gewoon vraagt hoe het met je gaat. Dat is fijn en belangrijk”. Mathijs Hoeneveld mistte dat gevoel toen hij lange tijd kwakkelde met blessures aan zijn knie. “Zo ineens stond ik naast het veld. Voetballen kon echt niet meer. Het team ging gewoon door, maar ik leek ineens geen onderdeel van het team. Een kort telefoontje, desnoods een WhatsApp-bericht had mij goed gedaan.” Stoppen met voetballen speelde kort door het hoofd van Mathijs.meer »

301x gelezen

Voetbalvereniging Nieuweschoot maakt overstap naar zaterdagvoetbal

16 februari 11:45  Vanaf seizoen 2024 – 2025 neemt het vlaggenschip van onze vereniging, de huidige zondag 1, deel aan de competitie voor standaardelftallen op zaterdag. Op de afgelopen twee Algemene Ledenvergaderingen (ALV) is door het bestuur de trend vanuit de KNVB gedeeld en besproken. De overstap van zondagvoetbal naar zaterdagvoetbal zet zich landelijk nog sterker door en aan die ontwikkeling ontkomt ook v.v. Nieuweschoot niet. Dé maatschappelijke verandering dat, met name de jongere generatie, hun zondag anders wil besteden dan met sporten maakt dat de zaterdag automatisch meer in trek raakt. meer »

548x gelezen

"Verantwoord en duurzaam investeren... en in mensen!"

2 januari 15:15  Het sportieve hart binnen De Greiden in Heerenveen bloeit en groeit. En niets staat v.v. Nieuweschoot in de weg om in alle facetten lekker door te groeien. “Bij onze voetbalvereniging maken we voetballers beter, maar bovendien vriendschappen voor het leven”. Linda Brink, penningmeester van Nieuweschoot ziet de impact van de groei ook terug in financiële zin. “Door de groei van leden stijgen de contributies. Persoonlijke aandacht vanuit de commerciële commissie zorgt voor een doorlopende groei van het aantal sponsoren en partners. En als kers op de taart brengen acties als bijvoorbeeld de Grote Clubactie seizoen op seizoen steeds weer mooie bedragen in het laadje.”meer »

162x gelezen

Ga naar archief