Kledingcommissie

april 2024;

Tijdelijk is de webshop offline, deze wordt vernieuwd. Voor vragen betreft bestellingen/verzoeken kan er gemaild worden naar: dagelijksbestuur@vvnieuweschoot.

------------------------------------------------
Het thuis tenue van v.v.Nieuweschoot bestaat uit; rood tshirt, witte broek en rode sokken.

Het shirt en het broekje vallen onder de sponsorgroep en worden door de vereniging in bruikleen gegeven en blijven eigendom van de vereniging. Voor elk nieuw lid zal de club dit eenmalig faciliteren.

Mochten de kousen kapot zijn, dan zijn deze bij de vereniging te koop voor €7.50.

De gebruiker dient het tenue te wassen conform de (gebruikelijke) wasvoorschriften.

Het tenue mag uitsluitend worden gebruikt voor representatieve doeleinden tijdens wedstrijden en toernooien. Het is niet toegestaan het in bruikleen gegeven tenue te gebruiken voor trainingen en overige privé-activiteiten.

Als het tenue tijdens het seizoen te klein wordt, kan men door inlevering van het oude tenue, in aanmerking komen voor een groter tenue. Voor de jeugdteams is er aan het begin van het nieuwe seizoen een ruildag, welke op tijd gecommuniceerd wordt naar ouders/verzorgers.

Indien tijdens het voetbalseizoen het lidmaatschap wordt beëindigd, dient de in bruikleen gegeven kleding te worden ingeleverd. Er vindt geen restitutie van de kledingbijdrage plaats.

Er zijn vaste bestelmomenten, het kan voorkomen dat hierdoor de levertijd iets langer is.

Voor vragen betreft bestellingen of aanvragen/overleggen offertes overige materialen kan er contact opgenomen worden met Mark van der Meulen per e-mail naar [email protected]