Accommodatie v.v. Nieuweschoot

Sportpark de Greiden
Op Sportpark De Greiden, midden in Heerenveen gelegen, heeft v.v. Nieuweschoot de beschikking over een moderne sportaccommodatie.

Clubgebouw
Het clubgebouw is met de grote inzet van eigen vrijwilligers in 2013 geheel vernieuwd. Sindsdien beschikt v.v. Nieuweschoot, naast een eigen kantine, over 8 ruime kleedkamers, 3 afzonderlijke kleedkamers voor scheidsrechters, een grote toilletunit voor dames/ heren, een WC voor rolstoelgebruikers, een massageruimte, een wedstrijdbespreekruimte en meerdere facilitaire ruimtes, waaronder een grote materiaal- en ballenberging.

Sportvelden
Het hoofdveld en tweede veld worden gebruikt voor het spelen van wedstrijden (senioren en jeugd). Het trainingsveld wordt doordeweeks intensief gebruikt voor trainingen van jeugd- en seniorenteams en is voorzien van een lichtinstallatie.

Parkeren
Vanaf de Ds. Kingweg is het parkeerterrein van Sportpark de Greiden direct op te rijden. Het parkeerplaats voorziet in ruim 80 plaatsen.