Sponsorgroep

v.v. Nieuweschoot, heeft een nieuw concept ‘’De Sponsorgroep’’

Dit zijn o.a. enthousiaste ondernemers en bedrijven, die de club een extra warm hart toedragen. Veel van onze sponsoren nemen deel in deze sponsorgroep naast een andere vorm van sponsering. Door een extra financiële bijdrage levert u hierbij een belangrijke bijdrage aan het voortbestaan van onze meer dan 75 jaar oude club. De sponsorgroep is een apart sponsorprogramma met daarin diverse sponsoren. Vanuit deze groep worden de sponsorgelden voor 100%  aan de leden en club besteed.

De sponsorgroep is voorzien van een uniek logo waar de sponsoren onder vallen en op diverse plaatsen op ons sportpark zichtbaar zijn.

Bord-sponsorgroep-NS-305x65.jpg

Maar waar wordt uw bijdrage dan aan besteed? logische vraag!

Vooropgesteld, de financiële middelen worden zo zorgvuldig mogelijk besteed. Daarbij moet u denken aan alle faciliteiten in alle vormen van de teams, die op het sportpark ‘’De Greiden’’ actief zijn.

Denk aan:

Materialen en spelmiddelen.

Training en opleiding vrijwilligers.

Onderhoud accommodatie.

Organisatie van activiteiten voor spelers, vrijwilligers en sponsors.

Onderhoud en aanschaf tenue’s voor alle jeugd en senioren eftallen.

Activiteiten/trainingen voor de allerkleinste ''druktemakertjes'' om kennis te maken met de sport.

Mini wedstrijdjes voor de jongste JO teams.

Fruithapjes voor de jeugd op wedstrijddagen

Voor alle jeugdteams, senioren heren* en senioren vrouwen, worden de tenue's voorzien met het logo van de sponsorgroep, en niet meer van de sponsor zelf. Dit zorgt ervoor dat er altijd een passend tenue in de juiste maat beschikbaar is voor leden van alle teams.

Zo dragen wij als club bij in het duurzaam gebruik van de materialen en kunnen de onze leden zorgeloos doorstromen binnen de jeugd of naar de senioren elftallen. Dit zorgt voor een mooie uitstraling en eenheid binnen de club.

*Uitzondering hierop zondag heren 1 (hoofdsponsor Tenge) en zondag heren 2.

sponsorgroep_shirt.jpg

Het voordeel voor de sponsors;

-Versterken van het relatienetwerk en nieuwe relaties opdoen.

-Reclame uiting i.c.m. aanschaf reclamebord/ meshdoek prominent zichtbaar aan het hoofdveld.

-Vergroten van de naamsbekendheid.

-Maatschappelijke betrokkenheid en het uiten van de GUN-factor.

-Positieve publiciteit op de socialmediakanalen en website.

-Gratis toegang tot alle wedstrijden

-Reclame (extra) uiting van de sponsors in de sponsorgroep en wordt prominent op de accommodatie en website vermeld.

-De sponsorgroep is groeiende en steeds meer bedrijven en ondernemers sluiten zich aan, zo krijgt onze club een enorme boost.

-Ook speelt maatschappelijke betrokkenheid hedendaags een steeds grotere rol, daar wilt u toch ook aan bijdrage?!

De sponsorgroep is groeiende en steeds meer bedrijven en ondernemers sluiten zich aan, zo krijgt onze club een enorme boost. Daar wilt u toch ook aan bijdrage?!

De reclame-uiting van de sponsors in de Sponsorgroep, wordt op prominente plaatsen langs het veld, op de accommodatie, en digitaal vermeld.

Sponsorgroep bestaat uit oa;

TENGE_logo.png        Klaver_logo.jpg           frontstyle.png        Logo_Kattouw_002.jpg      logo_kapper.png

logo.png       ing_2x.jpg       Containerbord-4mtr..jpg         thumbnail_Logo_Bigmans_Heerenveen_plus2018.jpg     chiptuning.frl_logo_inclusief_logo.png

bijker_1x.jpg      download_1.jpg       rdj_1x.png     bgh_heerenveen.pngBenny_Bakker_1x.png

Druktemakers.jpg  faber_1x.jpg        diever_1x.png         Logo_Beenen_2x.jpg    foox_1x.jpg

leo_1x.png      oegema_1x.tiff         Wijnstras.JPG           shp_2x.jpg

fitaal_2x.png      bouma_1x.jpgLogo_Xpert_1x.pngdownload.pnglogo_frontstyle.png     Meshdoek-logo_jpg.jpg  c__2447_1468_513_499_logo_witte_achtergrond.jpg

en binnenkort nog meer......

Ook benieuwd naar alle andere sponsormogelijkheden? Of wellicht heeft uzelf ideeën of suggesties. Wij horen dat graag van u.

Neem contact op met Sietse de Vries op telefoonnummer 06-10338006, of stuur een e-mail naar [email protected]