Nieuweschoot en ING verlengen samenwerking met 3 jaar

4 september 2023 20:15

Bestuur v.v. Nieuweschoot

Voetbalvereniging Nieuweschoot heeft opnieuw een samenwerking voor drie jaar met ING in de wacht gesleept. Het nieuwe sponsorcontract is per 1 augustus ingegaan. ING sponsort in totaal 625 amateurvoetbalverenigingen in Nederland. V.v. Nieuweschoot is daar één van en trots op de samenwerking met ING. De komende drie jaar staat de samenwerking in het teken van groei en ontwikkeling van het amateurvoetbal.

Voorzitter Marco Idzenga:  “We maken écht een vliegende start aan het begin van seizoen 2023-2024. En zijn ontzettend verguld met de vernieuwde samenwerking met ING. Met behulp van de extra investering vanuit de bank kunnen wij het sportieve hart van de Greiden nog meer laten resoneren. En bovendien een plek bieden aan jong en oud om te kunnen sporten en vriendschappen voor het leven te maken.”

“Iedereen die dat wil, moet kunnen voetballen. Daarom blijft ING zich samen met ons en alle andere amateurvoetbalverenigingen onverminderd inzetten voor de ontwikkeling en groei van het amateurvoetbal. In het bijzonder voor het meiden-/ vrouwenvoetbal en dooreen actieve bijdrage die we gezamenlijk leveren aan het Niemand Buitenspel-programma”, vervolgt voorzitter Idzenga.

“Op die manier blijft voetbal toegankelijk voor mensen die het financieel moeilijk hebben. Daarin is de samenwerking met v.v. Nieuweschoot en andere clubs essentieel en bevestigt eens te meer hoe belangrijk amateurvoetbal is voor onze samenleving,” besluit Steffen van Iersel, manager Sponsoring & Events bij ING.

Bron: v.v. Nieuweschoot

Lees meer over: