Uit- of overschrijven

Lidmaatschap opzeggen
Het lidmaatschap van v.v.Nieuweschoot moet via onderstaand formulier of per mail ([email protected]) vóór 1 juni worden opgezegd. Indien het lidmaatschap ná 1 juni wordt opgezegd, is contributie voor het gehele nieuwe seizoen verschuldigd. Afmeldingen bij leider of trainer worden niet geaccepteerd. Dit om elk misverstand over opzegging en doorlopende contributieverplichtingen te voorkomen.

Overschrijven naar een andere vereniging
Wil je bij een andere vereniging gaan voetballen, dan gelden voor deze overgang door de KNVB vastgestelde regels. Je meldt je eerst aan bij de nieuwe vereniging.  V.v. Nieuweschoot zal, na een persoonlijk gesprek met desbetreffend lid en/ of ouders/verzorgers, zonder problemen meewerken aan overschrijving naar een andere club. Voorwaarde is wel dat het lid aan alle (financiële) verplichtingen heeft voldaan. Tenslotte dien je er zelf voor te zorgen dat de overschrijving voor 15 juni bij de KNVB is vastgelegd.

Slechts in bijzondere gevallen is overschrijving naar een andere vereniging gedurende het seizoen mogelijk. Bijvoorbeeld op het moment dat je verhuist of door werkzaamheden niet meer bij onze vereniging kunt voetballen. De KNVB kan je informeren over de criteria die worden gehanteerd bij tussentijdse overschrijving. En de voorwaarden waaronder je bij de andere vereniging mag deelnemen en in welke categorie.

Formulier voor het opzeggen van het lidmaatschap

Mutatie Formuier

Wij horen graag van je wat de reden van de opzegging/overschrijving is.

Dit kan je invullen bij '' Reden mutatie''

Bij een overschrijving naar een andere vereninging horen wij ook graag naar welke vereniging je toe gaat.

* = verplicht