Info & contact

Algemeen en Contributie T.n.v. vv Nieuweschoot NL25RABO0330719165
Club van 50 T.n.v. vv Nieuweschoot o.v.v. Club van 50 NL25RABO0330719165

Contact via e-mail

Stuur je vraag, suggestie of bericht gericht naar een onderstaand e-mailadres. Wij verzoeken je vriendelijk de e-mail te richten aan één e-mailadres en niet aan meerdere.

Jeugdcommissie

Financiën

Ledenadministratie

Redactie website-facebook-twitter-infoscherm

Wedstrijdzaken

Sponsorcommissie

Toernooien

Donateurs

Contactgegevens van een team

Ben je opzoek naar de contactgegevens van een begeleider, trainer of coach? Ga dan naar de desbetreffende teampagina.

Lid worden van vv Nieuweschoot

Wil je lid worden van onze vereniging of heb je een vraag? Via deze speciale pagina kun je je gelijk inschrijven of stuur je vraag per e-mail naar [email protected]. Of maak gebruik van onderstaand formulier.

Wijziging lidmaatschap

Ben je verhuist, heb je een nieuw e-mailadres of telefoonnummer, of wil je je lidmaatschap stopzetten? Wijzigingen in je lidmaatschap verstuur je naar [email protected] of via het online formulier

Pers en media
Fotografen, lokale pers of media kunnen contact opnemen met onze woordvoerder via [email protected]

Routebeschrijving naar Sportpark De Greiden

De thuisbasis van v.v. Nieuweschoot, Sportpark De Greiden. ligt in het midden van Heerenveen. Door snelle verbindingen met zowel de A32 en de N924 is ons sportpark eenvoudig te bereiken.

Vanuit richting Rottum
Komende vanuit de richting Rottum (Fr) rijdt u over de N924. Nadat u Heerenveen bent binnengereden gaat u op de eerste rotonde rechtdoor (Rottumerweg). Vervolgens gaat U linkssaf bij de verkeerslichten. Aan uw rechterhand heeft u achtereenvolgens O.S.G. Sevenwolden, het Cruijffcourt en de atletiekbaan. Na de atletiekbaan slaat u rechtsaf het parkeerterrein van V.V. Nieuweschoot op.

Vanuit richting Leeuwarden, Drachten/Joure en Wolvega
Komende vanuit de richting LEEUWARDEN volgt u de A32 tot afslag 11. Beneden aan de afslag gaat u rechtsaf en draait u de Oranje Nassaulaan op.  Komende vanuit de richting DRACHTEN/JOURE gaat u op het klaverblad richting Heerenveen centrum (A32), u volgt de A32 tot afslag 11. Beneden aan de afslag gaat u rechtsaf en draait u de Oranje Nassaulaan op.Komende vanuit de richting WOLVEGA volgt u de A32 in noordelijke richting tot afslag 11. Beneden aan de afslag gaat u linksaf en draait u de Oranje Nassaulaan op.Als u op de Oranje Nassaulaan bent, rijdt u naar de rotonde waar u rechtdoor gaat. Vervolgens passeert u het spoor en bij de verkeerslichten gaat u rechtssaf. Aan uw rechterhand heeft u achtereenvolgens O.S.G. Sevenwolden, het Cruijffcourt en de atletiekbaan. Na de atletiekbaan slaat u rechtsaf het parkeerterrein van V.V. Nieuweschoot op. WELKOM!

Grotere kaart weergeven