Algemene Informatie

De seizoensafsluiting bij V.V.Nieuweschoot, is een terugkerend evenement welke plaatsvindt als bijna alle competities afgerond zijn en voordat iedereen geniet van de zomervakantie.

Zo sluiten wij het seizoen gezellig af met een Mixtoernooi waarbij de heren, vrouwen  oudere jeugd (vanaf JO15), sponsoren, ouders en vrijwilligers/supporters nog eenmaal hun voetbal kunsten kunnen tonen. Na de wedstrijdjes wordt de bbq aangestoken en is er feestmuziek.

Voor de jongere jeugd wordt er ook een leuke ochtend/middag georganiseerd, zodat iedereen terug kan kijken op weer een geslaagd seizoen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seizoenafsluting vrijdagavond 7-6-2024

⏰17:45 aanvang
⚽18:15 start mix toernooi