Trainen bij v.v. Nieuweschoot?

De eerste stappen op het voetbalveld maken? Of lekker komen trainen en spelen met leeftijdsgenoten? Het kan allemaal bij v.v. Nieuweschoot op Sportpark de Greiden. Daar waar de Druktemakertjes (3 tot en met 6 jaar) om de drie of vier weken op zaterdagochtend in spelvormen het voetbal ontdekken, kunnen de jongens en meiden in de categorie Jeugd Onder 7 (JO7) al wekelijks trainen. Vanaf de JO8 t/m JO19 trainen alle jeugdteams tweemaal per week. En spelen mee in de reguliere KNVB-competities.

Lijkt het jou wat om te komen trainen bij de gezelligste vereniging van Heerenveen? Of wil je jouw jouw zoon/ dochter lekker laten sporten met leeftijdsgenoten. (1) Laat jouw interesse weten via [email protected], (2) kom proeftrainen, (3) ervaar de wamte en gemoedelijkheid van onze vereniging en (4) stap vervolgens als kersverse Nieuweschoter binnen in onze Jeugdopleiding.

Jij/ jullie zijn van harte welkom op Sportpark de Greiden.

Alvast nieuwsgierig naar wat je als Ouder & Speler verwachten kunt? Download dan hier de digitale versie van onze informatiebulletin.

Aanmeld formulier om te trainen bij V.V. Nieuweschoot

* = verplicht