Sponsor worden

Het aankomende seizoen mogen wij veel nieuwe jeugdleden en senioren verwelkomen. Al onze leden
hebben trainers, trainingsmateriaal en een tenue nodig, welke wij als club faciliteren en daarbij
hebben wij uw hulp als sponsor nodig! Dankzij uw bijdrage kunnen onze leden optimaal sporten en genieten van het spelletje!

Als sponsor levert u een belangrijke bijdrage aan het voortbestaan van onze meer dan 75 jaar oude club. Er zijn meer goede redenen om v.v. Nieuweschoot te sponsoren.

Deze kunnen voor iedereen verschillend zijn, zoals: vergroten van naamsbekendheid, betrokkenheid bij v.v. Nieuweschoot, de ondersteuning van de sponsorgroep, het versterken van bestaande relaties of het opdoen van nieuwe relaties, verbeteren van uw concurrentiepositie, verbeteren van uw uitstraling, en positieve publiciteit.

Daarnaast wordt maatschappelijke betrokkenheid steeds aantrekkelijker en is een GUN factor belangrijk!

Kortom er zijn vele redenen om vv Nieuweschoot te sponsoren. Wij zijn benieuwd naar die van u of uw bedrijf, uw eigen ideeën zijn ook meer dan welkom!

Sponsorgroep-NS_WIT_logo.jpg

Onze sponsorcommissie geeft u graag een overzicht van de vele mogelijkheden. Bekijk hier onze sponsorbrochure.

Zo kunt u kiezen voor een sponsorbord met uw logo langs het hoofdveld, een sponsordoek, lid worden van de sponsorgroep (nieuw concept) of van de de club van 50.

En...niet te vergeten onze grote jaarlijks terugkerenen toernooien voor jong en oud, waar iedereen geniet van het voetbal spelletje!

Interesse om ook sponsor te worden van v.v. Nieuweschoot? Aarzel niet om contact op te nemen, wij gaan graag met u in gesprek.

Neem contact op met Sietse de Vries op telefoonnummer 06-10338006, of stuur een e-mail naar [email protected]

Wij hopen ook u graag binnenkort als nieuwe sponsor te mogen verwelkomen!