Jouw voetbalavontuur start nu!

19 april 2023 15:15

Jeugdopleiding v.v. Nieuweschoot

Ben jij opzoek naar een een gave, nieuwe of andere plek om te voetballen? Of wil jij juist nu starten met voetballen, omdat je jouw zwemdiploma gehaald hebt? Schroom dan niet en meld je nu aan bij v.v. Nieuweschoot en kom direct meetrainen en -voetballen. Jouw voetbalavontuur op Sportpark de Greiden kan op ieder moment beginnen. Onze Nieuweschootfamilie en (jeugd-) trainers staan klaar om jouw welkom te heten. We hebben voor jou alvast een bal klaarliggen.

In welke fase van jouw voetballoopbaan je ook zit. Wij passen jou graag in. Ben je jong en wil je voor het eerst stappen zetten op het voetbalveld dan kun je binnen de jeugdopleiding instromen. Ben je op zoek naar een gezellig en fanatiek damesteam? Ook dan zit je goed. Wil je presteren op zondag? Of juist recreatief voetballen op zaterdag/ zondag? Prima, dat past ons ook. En zit je in de blessuretijd van de voetbalcariere...? Sluit dan lekker aan bij de 35+ en/ of 45+ teams. Hieronder alvast wat informatie over de mogelijke stappen.

⚽ Gratis training voor Druktemakertjes (3 t/m 6 jaar)

⚽ 4 tegen 4 wedstrijdjes en training JO7 (5 - 6 jaar)
⚽ Jeugdvoetbal | Trainen en wedstrijden (7 t/m 15 jaar)
⚽ Seniorenvoetbal zondag & zaterdag (vanaf 18 jaar en ouder)