Club van 50

Vanaf seizoen 2022-2023 en 2023-2024 wordt de bijdrage opgespaard voor het aanschaffen van een digitaal scorebord. Hier heeft iedereen dan profijt van!  Spaar je mee?

Toeschouwers die Sportpark De Greiden regelmatig bezoeken, zal het opgevallen zijn dat er “ineens” een gloednieuw informatiescherm in de kantine hangt. Superhandig om iedereen goed te informeren! Net als andere zaken die helpen de accommodatie te verbeteren, kostte dit veel geld.

Gelukkig is binnen onze vereniging een orgaan opgezet dat helpt om geld te genereren teneinde dergelijke verbeteringen te kunnen blijven doorvoeren: DE CLUB VAN 50.

thumbnail_IMG_2800_kopiren.jpg

De Club van 50: Zoals de naam al aangeeft is het concept eenvoudig: leden van de Club van 50 doneren jaarlijks 50 euro (meer mag natuurlijk altijd!). Besteding van de gelden wordt door de Club van 50 in overleg met het clubbestuur vastgesteld.

Vanaf seizoen 2022-2023 en 2023-2024 wordt de bijdrage opgespaard voor het aanschaffen van een digitaal scorebord. Hier heeft iedereen profijt van!

De vereniging kan iedere steun goed gebruiken; geef u daarom ook op als lid van de Club van 50 en help onze mooie vereniging een handje! Als lid van de Club van 50 wordt ook uw naam vermeld op het speciale Leden-Bord dat in onze kantine hangt.

Aan het einde van ieder seizoen worden de deelnemers aan de Club van 50 gevraagd om hun bijdrage voor het volgende seizoen te verlengen.

Hoe doneer ik aan de Club van 50?

Dat kan als persoon, bedrijf, familieleden, je eigen team of als bedrijf. U geeft zich hiervoor eenvoudig op bij Commerciële commissie.

• Download HET INSCHRIJFFORMULIER;
  • Vul de overeenkomst volledig in.
  • Onderteken de overeenkomst.
  • Lever in bij de Commerciële commissie.

Uiteraard kunt u zelf ook het donatiebedrag van minimaal  €50,00 overmaken. Bankrekening NL05RABO0326480625 t.n.v. v.v.Nieuweschoot o.v.v. CLUB VAN 50) en UW NAAM.

Als u het donatiebedrag zelf heeft overgemaakt, verzoeken wij u om dit ook nog even middels een email te melden. Zo kunnen wij uw donatie op de juiste wijze administratief verwerken. Emailadres: [email protected].

Heeft u nog vragen of wilt u meer weten over de Club van 50? Neem contact op met Sietse de Vries op telefoonnummer 06-10338006  of stuur een e-mail naar [email protected]

Club van 50 leden - seizoen 22/23 en 23/24

VV Nieuweschoot zon 1 Gian Francco Rakkers Anema The Mini Muppets
VVNieuweschoot zon 2 Sietze en Corrie Drent Jan en Lammie Kootstra Jappie en Alicia ten Hoeve
VVNieuweschoot vrouwen 1 Erwin, Thessa, Roan, Joël en Lynn Idezenga Jacob, Kevin, Esmee en Aaron dan der Heijden Eize Linstra
Appie van der Meulen Jenno, Anna, Myrthe, Hedzer en Jesper Kootstra The Muppets Annemie en Dirk van der Meulen
Douwe en Joke Lukkers W. van der Vaart Geert en Henny Jan en Hannie Jongsma
Stefan & Kevin outdoor 2.0 Jochem, Suzanne, Julente en Sofie Sloothaak Mario & Sjoerd & Marco Barry en Marcin
Wassenaar Vastgoedadviseurs Langweer Fam A Hoenenveld Terpstra Albayrak strafrechtadvocaten Johan Stoelwinder
Henk, Naomi en Lean Marco, Marijke, Daley en Yulan Idzenga Dirk, Annie en Alexander van Dam ''Pluk de dag! Proost'' ING
uw naam hier? Kees en Annie Idzenga Daniël, Gelina, Marijn en Lotte de Vries Reina Maris-Visser
ING Reclamebord, Bonjaski en Brainpower

VVNieuweschoot zat 2

Beton Beukers

uw naam hier?

Fam E Hoenenveld 3xp.nl uw naam hier?
uw naam hier? uw naam hier? uw naam hier? uw naam hier?
uw naam hier? uw naam hier?
Word lid van de Club van 50 en steun v.v. Nieuweschoot