Nieuwsarchief

> Inschrijfformulier
> Organisatie
> Sponsoren

Op Zaterdag 24 Augustus 2024 organiseren wij de 6e editie van het 7 tegen 7 lagere senioren toernooi op sportpark de Greiden, één groot voetbalfeest om het nieuwe seizoen te beginnen.
Ter afsluiting organiseren wij een BBQ waar iedereen aan kan deelnemen.
Ook zullen wij jullie vermaken met (live) muziek onder het genot van een drankje.

Tijdens de 6e editie zullen ongeveer 20 teams strijden om de eerste plek .
samen met ongeveer 35 vrijwilligers staan wij gedurende toernooi voor u klaar, en hopen jullie een prachtige start van het seizoen 2024-2025 te geven.

De eerste wedstrijden zullen om 11:00 uur starten. Om iedereen te kunnen voorzien van kleedruimte en wedstrijdinformatie verwachten wij dat iedereen zich om 10:30 uur op Sportpark de Greiden komt melden. Ieder team zal ongeveer 5 a 6 wedstrijden van 20 minuten spelen. De wedstrijden zullen tot ongeveer 15:30 uur gaan duren.

Nadat de toernooiwinnaar bekend is gemaakt zullen wij starten met een volledig verzorgde barbecue. De kosten hiervoor bedragen €10,00 euro per persoon.
Na het toernooi zal er gezorgd worden voor live muziek in de kantine en op het terras.

Voor meer informatie mail gerust....

Wilt u deelnemen ? Klik hier om je in te schrijven met een team.
zijn er vragen? stel ze gerust je kunt ons bereiken via [email protected] .
2024.jpg

Zoeken in nieuwsberichten 7 tegen 7 toernooi