We gaan weer los!

8 mei 2023 13:00

v.v. Nieuweschoot

Vanochtend zijn de scholen weer gestart. De meivakantie zit er op. 14 dagen lang hebben de kinderen zich op kunnen laden (en de trainers/ coaches ook). Afgelopen dinsdag, tijdens de “Welkomst-training voor de jongste jeugd” zagen we al dat de energie terug is. Sprinten, springen, scoren, juichen, passen, schieten en trucjes oefenen. Het was geen probleem. De JO7 had nog wel een uur door kunnen trainen.

Jeugdtrainingen hervat
Vandaag starten we de jeugdtrainingen allemaal weer op.  En werken we met elkaar toe naar het slot van de competitie. Komend weekend spelen we allemaal weer wedstrijden. De tenues “hangen” klaar om zaterdag onze clubkleuren weer te verdedigen.

Afsluiten van het seizoen wordt een feestje
Seizoen 2022-2023 loopt formeel nog door t/m 10 juni, waarbij voor een aantal teams één of twee weekenden eerder de laatste wedstrijd in de competitie wordt gespeeld. Samen met de jeugdspelers sluiten we op zaterdag 10 juni 2023 het seizoen feestelijk af. Zet deze datum alvast in de agenda en blok alvast de volgende tijden (van 09.45 tot 12.30 uur).

Bron: v.v. Nieuweschoot

Lees meer over: