Jens Zandstra | Pupil van de week

25 oktober 2018 17:15

v.v. Nieuweschoot

Vorig seizoen doorliep Jens Zandstra de gehele Trainingsstage van de Kabouters bij v.v. Nieuweschoot. En vanaf medio maart tot en met juni 2018 was Jens vanuit zijn school De Buitenkans iedere maandag aanwezig tijdens de Voetbalworkshops bij v.v. Nieuweschoot.

Grote glimlach
En dit seizoen speelt Jens vol overgave in de JO8. Met vader Tjisse en Jacob van der Heijden als teamleiders wordt van elke wedstrijddag een feest gemaakt en hoe het scoreverloop ook is, Jens en zijn voetbalvrienden lopen met een grote glimlach van het veld.

Technik Ball zijn grote vriend
En als Jens niet op het Sportpark de Greiden te vinden is, loopt hij in en rondom het huis met zijn Technik Ball te spelen. Want wat keek hij uit naar dit balletje en wat is hij daar blij mee. Jens wacht bij de JO8 nog op zijn eerste treffer tijdens een wedstrijd, maar de Jeugdopleiding voorspelt dat dit niet lang meer op zich gaat laten wachten.

Scoren
En komende zondag krijgt Jens al de gelegenheid om even voelen hoe het is om te scoren. Dan verricht hij als Pupil van de Week de aftrap, mag hij de spelers van v.v. Oosterlittens omspelen en de bal achter de doelman van de gasten knallen. Kerel veel succes!

Eerste elftal Jeugdopleiding Pupil van de week Sportpark de Greiden v.v. Nieuweschoot