Jeugdvoetbal staat zaterdag (03.09.2022) centraal

31 augustus 2022 15:00

v.v. Nieuweschoot

Aanstaande zaterdag staat de gehele ochtend in het teken van jeugdvoetbal, kennismaken en opstarten. Daar waar zowel de Druktemakertjes als de JO7-spelertjes voor het eerst in actie zullen komen, vertegenwoordigen de toppers in de leeftijdscategorieën JO9, JO10 en JO13 onze vereniging tijdens verschillende thuis- en uitwedstrijden. En na afloop van deze wedstrijden maken commissieleden, trainers, coaches, ouders en verzorgers kennis met elkaar.

De wedstrijd van de JO15 wordt doordeweeks gespeeld en kennismaken met de ouders/ verzorgers vindt op een later moment plaats.

Ook jouw voetbalavontuur bij v.v. Nieuweschoot starten?

⚽ Gratis training voor Druktemakertjes (3 t/m 6 jaar)
⚽ 4 tegen 4 wedstrijdjes en training JO7 (5 - 6 jaar)
⚽ Jeugdvoetbal | Trainen en wedstrijden (7 t/m 15 jaar)

Bron: v.v. Nieuweschoot