Gezonde en sterke leden door Rabo ClubSupport

12 oktober 2020 13:45

v.v. Nieuweschoot

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank onze vereniging hun kennis, hun netwerk en mogelijk ook financiƫle ondersteuning . Om ons nog sterker (gezonder) te maken, voor nu en in de toekomst. Help jij mee om v.v. Nieuweschoot haar doel te behalen?

Gezonde snacks

Tijdens de trainingen van Druktemakertjes is het al vaste prik; fruithapjes voor de allerjongste sporters. En jeugdteams die op diezelfde dagen wedstrijden hebben profiteren dan mee, want voor iedereen ligt er dan een fruitspies klaar in de rust. Zowel voor de thuisspelende teams als gasten. De komende maanden trekken we de gezonde snacks binnen onze vereniging verder. Daarom vragen we de Rabobank ons te helpen met een financiële bijdrage voor een smoothiemaker én koelvitrine voor smoothies, fuithappen én gezond belegde broodjes.

Stem op v.v. Nieuweschoot

De kantinecommissie roept de hulp in van alle leden, die een bankrekening hebben bij de Rabobank. Klik dan snel op de Rabo-app en volg onderstaande stappen:

Dia1.PNG

Bron: Bestuur