Laatste competitie wedstrijd

Westein 45
8561CA
BALK

Vandaag mochten we aantreden tegen Balk vr2, zij hadden voor de gelegenheid nieuwe shirtjes aan, dezelfde kleur als onze technische staf. De eerste winst was binnen, want Emma won de toss, nu de rest van de wedstrijd nog naar ons toetrekken. Deze wedstrijd werd door onze technische staf gezien als experiment om een aantal spelers op verschillende posities te laten spelen, hierdoor was het begin een beetje slordig. We hadden wel een paar leuke kansen maar, pas in de 21e minuut kwamen wij dan toch op een 0-1 voorsprong, door een doelpunt van Linda, uit een assist van Emma. De eerste helft kabbelde wat door, mede door het kunstgras was het spel af en toe chaotisch. In de 42e minuut had Rianne wel een mooie redding mede daardoor gingen we de rust in met 0-1. De 2e helft begon door de scheidsrechter over te halen om halverwege toch een drinkpauze in te lassen. In de opstelling van de tegenpartij was wat verandering aangebracht, hun keeper mocht voor deze keer in de spits spelen. De 2e helft leverde wat mooie kansen op door vrije trappen van onder andere Sanne en Nicole die net overgingen of op de lat kwamen. Irene kreeg in de 85ste minuut een publiekswissel, bedankt Irene! In de 87e minuut kwam Balk op gelijke hoogte met ons. In de 89e minuut toch nog een laatste mooie kans op de 1-2 helaas voor ons is het 1-1 gebleven.
Na deze wedstrijd zit het seizoen 2021-2022 erop voor ons, nog even de doelpuntenmakers op een rijtje:
Daphne 14 doelpunten
Emma 13 doelpunten
Sanne 12 doelpunten
Jessica 5 doelpunten
Hilda en Linda 3 doelpunten
Chantal, Sylvia, Syta, Nicole en Anouk 1 doelpunt
Bedankt dames, technische staf en niet te vergeten onze trouwe supporters voor een mooi voetbalseizoen!
Tot na de vakantie!