Gratis UEFA C opleiding via v.v. Nieuweschoot

4 april 2023 22:15

v.v. Nieuweschoot

V.v. Nieuweschoot biedt 2 gemotiveerde en ambitieuze trainers (vrouw/ man) de mogelijkheid om in seizoen 2023 – 2024 gratis de UEFA C of UEFA C (Youth) opleiding te volgen. Wat we daarvoor op korte termijn van jou vragen?

1. Maak jouw interesse via [email protected] kenbaar vóór 19 april 2023.
  2. Geef daarbij jouw naam, e-mailadres en telefoonnummer door.
  3. Beschrijf tevens kort op welke wijze jij aan de toelatingseisen van de KNVB voor deze opleiding voldoet.
  4. Wees zaterdag 22 april 2022 tussen 16.00 en 17.00 uur aanwezig tijdens het kennismakingsgesprek met ons technisch kader.
Trainer/ coach binnen v.v. Nieuweschoot

Binnen onze vereniging zijn in de verschillende competities veel teams actief. Elk van deze teams vraagt om de juiste trainer-coach. De taken van een trainer-coach zijn onder te verdelen in: het coachen tijdens wedstrijden, het geven van trainingen en het begeleiden van spelers en staf. Daarnaast is de trainer-coach een belangrijk onderdeel van onze club.

Vragen?
Snel even afstemmen voordat jij je aanmeldt? Bel met Jenno Kootstra (06-15033294) of stuur hem een WhatsApp-bericht. Onze coördinator van de Jeugdopleiding staat je graag te woord.

Bron: v.v. Nieuweschoot

Investeren Opleiden UEFA C UEFA C (Youth)