Nieuwjaarsreceptie | Highlights 2018 en toost op 2019

6 januari 2019 8:00

v.v. Nieuweschoot

Beste Schooters, Namens het bestuur van onze “mooie club“ wil ik iedereen graag een gezond, gelukkig, sportief en succesvol 2019 wensen. Alweer een jaar voorbij. Het lijkt alsof het steeds sneller gaat, tenminste dat gevoel heb ik. Het lijkt zo kort geleden dat ik hier stond met mijn nieuwjaarspeech van 2018. Meestal begint een nieuwjaarsspeech met een belangrijke mededeling, nou ik heb er één kunnen vinden, Jan Mulder en Teun Scudder zijn vandaag jarig! Van harte gefeliciteerd! Voor onze vrijwilligers is 2018 een meer dan intensief jaar geweest. Dankzij hen heeft onze club goed kunnen functioneren, we zijn onze vrijwilligers ontzettend dankbaar voor hun geweldige inzet!

Voorzitter blikt terug op 2018
Met deze woorden opende voorzitter Marco Idzenga de gezellig drukke Nieuwjaarsreceptie. In een paar minuten stipte hij de mooie momenten, verschillende uitdagingen en andere noemenswaardigheden van het afgelopen jaar aan. 2018 was in alle opzichten een druk en enerverend jaar. En de dank aan een ieder die zijn tijd en energie de afgelopen 365 dagen aan onze vereniging heeft bijgedragen was en is dan ook op zijn plaats.

Toost op 2019
En omdat nu vanuit een stevig fundament doorgestapt kan worden, werd de wens uitgesproken om in 2019 de successen van 2018 voort te zetten, te evenaren en door te ontwikkelen. En na deze wens hief de voorzitter het glas en toostte op een fantastisch 2019 voor onze vereniging en op een gezond jaar voor al onze leden, familieleden, donateurs, partners en andere betrokkenen.

Highlights v.v. Nieuweschoot 2018
Download hier het overzicht met de “Highlights 2018”. Een fraai overzicht waarin een aantal hoogtepunten binnen onze vereniging gevisualiseerd zijn. En dan te bedenken dat een A4-tje te klein is om al onze hoogtepunten op weer te geven

Bron: v.v. Nieuweschoot

2018 2019 Gelukkig Nieuwjaar Highlights Hoofdbestuur Kantine Voorzitter nieuw elan