Jouw voetbalavontuur start hier! - JO7

Onze jongste leden (vanaf 5 jaar) beginnen hun "echte" voetbalavontuur bij v.v. Nieuweschoot in de JO7. Eén keer in de twee weken spelen deze toppers, gelijktijdig met de Druktemakertjes, hun 4 tegen 4 wedstrijdjes op ons prachtige hoofdveld. De spelers voetballen in het tenue van Europese topclubs als FC Barcelona, Liverpool FC, Borussia Dordmund en Juventus en voelen zicht échte sterren.

Naast de wedstrijdjes trainen de jongens en meisjes op de donderdagmiddag volgens het zogeheten circuitmodel. Kleine groepjes spelers rouleren dan langs een aantal uitgezette oefenvormen waarbij het spelelement en het aanleren van de balvaardigheid centraal staat.Er is voor dit format gekozen om kinderen, ná hun Trainingsstage bij de Druktemakertjes, op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met het voetbalspel. Daarnaast krijgen spelers in 4 tegen 4 wedstrijden veel balcontacten wat perfect aansluit bij het ontwikkelen van jeugdvoetballertjes.

Als je wilt, kun je drie keer gratis met ons meetrainen. Ga naar Gratis op Avontuur en meld je vrijblijvend aan. In een later stadium kun je dan definitief lid worden via het Aanmeldformulier.

Voor vragen kun je contact opnemen met de Coördinator van de Jeugdopleiding van v.v. Nieuweschoot:

Jenno Kootstra