Wedstrijdsponsors

tenge.jpeg

Hoofdsponsor vvNieuweschoot

De onderstaande bedrijven steunen voetbalvereniging Nieuweschoot en dragen de club een warm hart toe met het sponsoren van de wedstrijdbal of per uitzondering de senioren zondag heren 1 en 2. Alle andere teams gaan al over naar de Sponsorgroep.

Daarnaast hebben we uiteraard ook andere sponsormogelijkheden zoals toernooi sponsor of bordsponsor. Of wellicht heeft uzelf ideeën of suggesties. Wij horen dat graag van u. Bekijk hier onze sponsorbrochure voor de mogelijkheden.

Interesse? Aaarzel niet om contact op te nemen met Sietse de Vries op telefoonnummer 06-10338006, of stuur een e-mail naar [email protected]

Teamsponsors

Hoofdsponsor zondag heren 1 Tenge Hoveniers tenge.jpeg
Sponsor zondag heren 2  Terpstra - Albayrak strafrechtadvocaten Terpstra_Albayrak.jpg