Nieuweschoot JO14-1 - TOP'63 JO14-1

Zwaluwen Jeugd Beker O14 1e ronde Groep 3 01

16 oktober 2021 11:00

Anoniem

Helaas zit het beker avontuur erop voor onze toppers van VV Nieuweschoot JO14-1. Ondanks een 2-0 voorsprong tegen de nummer 1 in de 3e klasse spelende tegenstander wisten wij als 4e klasse spelend team helaas de overwinning niet binnen te slepen. 1ste 20 minuten van de 1ste helft waren we beter, helaas wist de tegenstander de angel bij ons eruit te halen en was de ruststand 2-3. In de 2e helft ging het lang gelijk op en kwamen we op 3-3. Helaas kwamen we dmv van een penalty en een gele kaart (10 minuten speler eruit) wederom op achterstand welke niet meer recht te zetten was door ons. We hebben laten zien dat we aardig kunnen voetballen, het spelletje elke week beter begrijpen. Strijd, passie en een goede wedstrijd mentaliteit hebben de toppers laten zien, deze wedstrijd moet het minimale uitgangspunt worden dit seizoen, elke week beter worden dan gaan we er een mooi seizoen van maken. De technische staf (Coach Wilfred, Trainer Hans) gaan er vol voor om de jeugd elke week beter te maken, deze groep heeft potentie om te groeien. Volgende week gaan we verder met de reguliere competitie. Doelpunten VV Nieuweschoot jo14-1 kwamen op naam van Lean 2x en Dennis 1x.