Nieuweschoot JO14-1 - Steenwijkerwold JO14-1JM

Steenwijkerwold JO14-1JM

25 september 2021 11:00

J. Sloothaak

Helaas werden de punten vandaag door de tegenstander meegenomen naar Steenwijkerwold. Doordeweeks werd er nog dik gewonnen van deze tegenstander, vandaag een totaal ander resultaat jammer genoeg, of het kwam door een mindere wedstrijd van onze kant of een topwedstrijd van hun kant dat laten we maar in het midden. Zoals iemand ooit al eens zei: de bal is rond en als de ene partij 1 doelpunt meer maakt dan jijzelf, dan verlies je de wedstrijd. Volgende week deze valse start in de competitie recht proberen te zetten in Uffelte. Fijn weekend toegewenst.