4e wedstrijd

Ulbe Twijnstrawei 27 A
8491CJ
AKKRUM

Vandaag de 4e wedstrijd op het programma. Dit keer mochten de toppers naar VV Akkrum. Op dit mooie complex lagen de velden er prima bij op deze mistige ochtend met een flets zonnetje die zijn best deed om erdoor te komen.
Onze toppers mochten op het kunstgrasveld aantreden. Met veel plezier (is het belangrijkste) ging de wedstrijd van start. Voor we even met onze ogen konden knipperen stonde ze al voor met 0-3. De ruststand was 0-6

In de 2e helft een andere keeper op doet van de tegenstanden en die heeft heel wat ballen eruit gehaald. Duurde even voor wij los waren.
Eenmaal de 0-7 erin liep het weer en was het snel 0-10
Eindstand was 0-12
Plezier straalde ervan af vandaag.

Volgende week thuis tegen Udiros om 10:45