Team-informatie

v.v Nieuweschoot zaterdag heren 1
teamfoto_zat_1.-Verbeterd-NR.jpg

Staand vlnr;
Eppie de Vries (leider), Deni Mlivic, Allen Grdic, Hicham Boutzamar, Sjoerd de Vries, Edwin Auke Scheweer, Robert-Jan Huver, Stefan Sijtsma, Hylke van Duinen, Jeffrey Post, Tsjesse vd Wal, Sierd de Jong (leider)

Zittend vlnr;
Kevin Post, Thimo-Dynand Hoeneveld, Mario Engelbertink, Damian de Jong, Jordi de Vries, Ervin Hakse.

Afwezig; Mike de Boer, Peter Jan Faasse, Rutger Kuiper, Jorrit Meijer, Peter Momcilov, Marco Zwart.

Technische staf Nieuweschoot zaterdag 1

Leider Eppie de Vries 06-38529578
Leider Sierd de Jong 06-18886742

Wedstrijdprogramma
Het aankomende wedstrijdprogramma van alle teams kun je vinden op de pagina Wedstrijdprogramma. De wedstrijden van ons team vind je door op hierboven vermelde de subpagina 'Competitie' van onze teampagina te klikken.